mandag 24. mai 2010

Tulipaner på hell


Pinsen går mot slutten, mai går mot slutten og tulipanene er ferdig blomstret for i år

For en som er over gjennomsnittlig interessert i hage og blomster, er dette en herlig tid.
Det spirer og gror, hver eneste dag kan jeg se forskjell på bedene.
Akeleie er nydelig staude som er tidlig ute med å vise seg fra sin fineste side.

Dette var en liten hageoppdatering fra meg. På grunn av at fritiden når stort sett går med til jobbing i hage og drivhus blir det ikke mye tid til håndarbeid, men jeg lover at jeg kommer sterkere tilbake......

1 kommentar:

LBH coach Ellen Bjørling sa...

Heisann!
Du er jammen flink med haven, det er dessverre ikke jeg. Vil gjerne ha en fin have, men er ikke så glad i jobbe der, så det blir med noen krukker:)
Håper du får en fin uke, hilsen Ellen:)