onsdag 10. februar 2010

Litt nytt.........

Har kjøpt 2 lange brikker eller duker eller hva nå det heter til stuen og med hvite tulipaner og hvite kubbelys ble det riktig så koselig. Gøy med litt nytt innimellom
Her sitter jeg og koser meg om kveldene, med fyr på peisen og levende lys og med et håndarbeid i hendene. Jadda... vet jeg burde tatt meg en tur ut........... men det er så kaldt.......... da blir det til at jeg sitter og koser meg i sofahjørnet mitt.
I går kveld ble disse pulsvarmerne til. Var innom en butikk her om dagen og der var det flere forskjellige hjemmelagde pulsvarmere til salgs........jeg ble så inspirert at jeg satte i gang og lagde et par selv. Veldig fin måte å få brukt opp restegarn på. Ikke mange grammene det gikk med til dette paret. Disse er heklet med fastmasker.
Prikken over i`en ble vel dette rosa båndet og den lille søte knappen...........
Jeg har satt i gang med et par til, dette var morsomt........

2 kommentarer:

Monicas sa...

kjempefine vanter du...gjorde sæ med blonden du....onsdagsklem e herved sendt

Arneberg sa...

Koselig bord og nydelige pulsvarmere:-D Ha en fin helg"der over på den andre siden";-OHilsen Mona på Arneberg