lørdag 13. februar 2010

Tips til gjenbruk av olabuksebein

I kveld skal vi på bursdag til en eldre onkel, han ønsket seg vin og det hadde vi i hus, deilig å slippe å stresse avgårde til polet. Hadde ikke lyst til å plassere flaskene i en vanlig vinpapirpose. Gikk ned på syrommet for å finne på noe lurt og der så jeg mange olarester blant annet noen avklipte ben...... sydde bunn i buksebenet og vips så var detr en fin dobbelvinpose.
Jeg hadde jo lyst til å pynte den med mer stæsj egentlig blonder og diverse, men siden det er en mann som er mottaker så ble det bare strøket på et par olahjerter og så ble posen snurpet igjen med et litt røft gutteaktig bånd. Det hele tok meg kanskje toppen 5 minutter......... jeg ble veldig fornøyd håper mottaker setter pris på innpakningen.
Dette skal jeg huske på til en annen gang, kanskje mottakeren da er en jente så jeg kan få utfolde meg med blonder og annet stæsj.

Ha en fin lørdag!

2 kommentarer:

Siren sa...

Smart!
De sorte pulsvarmerene med blonde er skikkelig fine! Åååå som jeg savner stikketøyet - skuldrane vet du...

Berit sa...

Heisann :) Her var det mye fint ja. Så kreativ og flink du har vært i det siste. Og takk for i dag forresten. Hadde det kjempekoselig :)