lørdag 27. februar 2010

Det snør og snør......

Vi vet snart ikke hvor vi skal plassere all snøen som daler ned fra himmelen. Vi har da fått mer enn nok nå!!??
Nå har jeg tent opp i kjøkkenpeisen og kost meg med en god kopp te sammen med hjemmebakt gulrot rundstykke med brunost og hjemmelaget kirsebærsyltetøy.......nydelig...... Jeg sitter og titter ut på snøværet og er veldig glad for at jeg har alt jeg trenger innenfor husets vegger så jeg slipper å bevege meg ut.
Jeg hadde en dille for noen uker siden, nemlig å lage pulsvarmere, har vist frem et par før, her ser dere et annet som ble til.
Klarte ikke å motstå å bruke disse saueknappene, de passet så godt på, men om jeg kommer til å bruke de er jo en annen sak.... ikke så mange av mine antrekk som passer sammen med saueknapper da men....

Nå har jeg kastet meg på en annen dille. Nå er jeg flink og bruker opp restegarn ved å strikke babyborn klær. Ble ferdig med et antrekk i går og har satt i gang i dag med et nytt. Skal vise frem senere i dag eller i morgen......

Ha en fin lørdag! Kos dere!

1 kommentar:

Berit sa...

Jeg synes saueknappene var kjempefine, prikken over i'en liksom :)

Klem fra meg!