lørdag 28. juni 2008

En herlig lørdag

Det er så herlig å våkne opp til fint vær når man har fri. Jeg lagde meg en god frokost med eggerøre og spekeskinke og spiste ute på verandaen.
Det var noen skyer som truet rundt omkring så jeg fant ut at det ikke var noen vits å dra på stranden så jeg dro heller på stoff shopping. Og her er fangsten:
Har jo masse stoff fra før, men det er alltid artig med noe nytt og slike romantiske og blomstrete stoff har jeg hatt lyst på lenge.(ja det ble noen prikkete også da :-))
Lunsjen ble også nydt ute i det fine været, heldigvis så har varmen kommet tilbake igjen og værmeldingene lover at sommeren kommer tilbake igjen og det passer perfekt. Jeg skal jobbe en uke til også skal jeg ha seks ukers ferie og det hadde vært kjekt om de seks ukene ikke bare besto av dårlig vær.

Etter lunsjen så puslet jeg litt rundt vasket klær og diverse også kastet jeg et blikk på hagebenken min også bare datt det ned i hodet mitt at jeg måtte sy 2 sylinderputer. Og sylinderputer hadde jeg i kjelleren, har ligget der i 3-4 år tror jeg og endelig så fikk jeg bruk for de. Ilte ned i syrommet og puter ble det.



Så nå er jeg nesten fornøyd, skal sy et par puter til men ikke i dag, jeg må nyte solen litt også.

Ingen kommentarer: