mandag 14. april 2008

Nytt granny square teppe

Ja...... så var jeg i gang teppe nummer 2. Nesten akkurat ferdig med ett og i gang med ett nytt. Har jeg allerede glemt hvor kjedelig det er å feste tråder kanskje????

Som jeg nevnte i forrige innlegg så skal jeg herme etter et teppe man kan få kjøpt på Cath Kidston. Under ser dere fargene jeg har valgt. Det skulle vært gult med, men med den typen garn jeg valgte så var ikke gul i sortimentet så det ble offwhite i steden. Kjenner jeg ikke er helt fornøyd med det, men sånn får det bare være. Det er 3 utgaver av teppe grønt, blått og rødt som hovedfarge. Og jeg har valgt rødt :-)
Prøver å være flink å feste tråder etter hvert.....

Jeg er så lei av regn og sur og kald vind og kjempelei av å fryse både inne og ute, på toget og på kald buss, men nå skal visst våren komme til sør og øst landet og det håper jeg virkelig at metereologene har rett i.

Ønsker alle en fin uke!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Tin Tin!Koselig å høre fra deg:-)Du er ikke alene om å være lei det sure været!!!Her er det helt hobbytørke for tiden!Sitter mest med datamaskinen og leker meg.Det kan jo komme noe kreativt ut av det også:-)Flotte lapper til teppet du har laget!Nydelige farger.Ha en fin uke:-D

Beate sa...

Håper på vårvarme for deres del, og til oss også :)

Ikke dumt å feste tråder underveis nei :)