søndag 20. april 2008

Hvite ranukler og rosa pelargoniar

Endelig har våren kommet! Sol og knall blå himmel uten skyer har det vært her i de siste dagene og det er så herlig. I går så dro jeg ut på diverse hagesentere for å finne noen nye planter til krukkene mine ved trappen og jeg fant også lys rosa pelargonia, det har jeg hatt lyst på en liten stund.
I går og i dag har vi holdt på i hagen, raket plenen og jeg har tatt våroppryddingen i blomsterbedene mine. Kjenner at det pitrer i kinnnene og de er litt røde, herlig følelse. :-)
Har ikke vært så aktiv på den kreative fronten denne uken, men noen firkanter til Cath Kidston teppe mitt har det i allefall blitt.
Tusen takk for kommentarene jeg får på bloggen min, det setter jeg veldig stor pris på.

Da står en ny uke foran oss, forhåpentligvis med fortsatt vårlige tendenser. Ha en fin uke!

Ingen kommentarer: