lørdag 13. mars 2010

Anniche har Give Away!!!

Tulipanene er i hus til helgen. Valget falt på hvite igjen. Våknet opp til strålende vær i dag og vurderte om jeg skulle ta en skitur, men jeg har en kink i ryggen som ikke synes det var noe ok med skitur forrige søndag så jeg fant ut at jeg skulle ta en rolig dag hjemme. Sov litt lenge, har ryddet litt og vasker tøy.... gleder meg sånn til at jeg kan henge klærne til tørk ute igjen, ikke lenge til det nå. Herlig tid vi har fremfor oss nå.
Når jeg  hadde gjort disse nyttige tingene skulle jeg kose meg litt med nettsurfing og der kom jeg over en giveaway. Sjekk ut denne bloggen http://anniche.blogspot.com/
Her kan du legge igjen en kommentar og du har mulighet til å få 3 lodd. Du må velge hvilket plagg du har lyst på i tilfelle du er så heldig å vinne, og det var ikke lett synes jeg. Så mye fint Container kommer med i år. Jeg måtte til slutt velge meg en ting og da falt valget på denne blusen. Men jeg hadde også veldig lyst til å velge meg kjolen under
Da er det bare å krysse fingrene for at jeg kan ha litt flaks.

Ingen kommentarer: