lørdag 11. juli 2009

Hekleprosjektet er ferdig

Først så må jeg si at det ikke er lett å ta fine bilder av noe hjemmelaget uten at det ser litt teit ut. Derfor blir det forskjellige steder hvor jeg har prøvd meg fram for å prøve å vise vesten fra sin beste side. Får bare unnskylde litt uklare og mørke bilder.
Jeg fant et bånd jeg har kjøpt for noen år siden som passet perfekt å ha til kant. Synes den pyntet opp vesten betraktelig.

Litt vanskelig å se kanskje men jeg har heklet trekk rundt knappene, det ble finere enn å ha vanlige knapper.


Det var utrolig mye jobb å montere heklerundingene sammen.



Jeg ble ganske fornøyd med resultatet. Også er jeg veldig fornøyd fordi jeg har fått brukt opp disse rundingene som jeg sikkert har hatt liggende i fem år. Måtte jo hekle noen i tillegg da men........




1 kommentar:

Monicas sa...

vannvittig stilig.....vakker fargesetting