torsdag 20. mars 2008

God påske :-)

Er innom bloggen en tur for å ønske dere en god påske!

Vi har alltid hjemmepåske for vi synes det er så deilig å være hjemme i vårt eget hus. Ingen får fristet oss med hyttepåske. :-0
Påskedagene liker vi å pusle med forskjellige ting som vi har liten tid til ellers i året. I går så startet jeg dagen med å vaske stuene, soverommet og badet skikkelig godt i dag har jeg skrubbet flisegulvet på kjøkkenet. Og etterhvert så blir det forhåpentligvis litt pusling i hagen med klipping av epletrær blant annet. Også håper vi selvfølgelig på litt late dager i solkroken på verandaen med en god bok eller håndarbeid. En tur eller to i skogen med grilling av pølser står også på timeplanen. Alt dette kombinert med god mat og drikke så har vi stor tro på at dette blir en perfekt påske. :-)

Var forberedt på å våkne opp til dårlig vær i dag, men neida nå prøver faktisk solen å komme igjennom skylaget her. Det er egentlig meldt snø. Så jeg har forberedt meg til en innedag som dere ser, her er lappeteppet mitt en god bok og hekletøy og litt sukker til hjernen.



På min bloggerunde i går kveld så oppdaget jeg enda en flott blogg, bare se her på alt det fine denne bloggeren har laget. Jeg anbefaler virkelig en kosestund i bloggen hennes, og den finner du her: http://shabby-roses-cottage.blogspot.com/


Jeg ble så inspirert at jeg nesten løp opp på syrommet for å sette i gang med en gang. Jeg håpet virkelig på dårlig vær i dag for at jeg med god samvittighet kunne ta noen timer på syrommet.
Disse toalettmappene har jeg sydd til ei jente på jobben, sydde de for noen uker siden men fikk ikke lagt inn bilde av de en kveld jeg prøvde. De er helt enkle, vet ikke akkurat hvordan smaken hennes er så for å være på den sikre siden så droppet jeg applikering og pynt, unntatt en blonde utvendig og en innvendig for å skjule glidlåsen litt.


Da gjenstår det bare å ønske dere en god påske.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för hälsning i min blogg!
Du har sååå mycket fint i bloggen din, inspirerande!!!

Önskar dig och dina en fin påsk!

Mia sa...

God påske til deg også! Og der ser ut som at du satser på en aktiv hjemmepåske da... med vasking og det hele! Jeg også er glad i hjemmepåske, og har ingen behov for å dra på fjellet etter snø... ikke for det, snø har vi fått her også nå. Og ikke kunne vi reist bort uansett pga. lamming...hihii. men å kose meg i påsken, det har jeg tenkt! Så fint lappeteppet ditt har blitt, forresten. Og Patricias blogg er en kjempeinspirasjon, helt enig med deg.