søndag 2. mars 2008

Litt fremgang på lappeteppe og litt hekling

Enda en uke har gått.....

Så mye kreativt har jeg dessverre ikke fått gjort, men jeg har fått sydd litt pynt på lappeteppe mitt, bare se her:

Synes det ble ganske fint jeg........
Jeg har også fått ordnet med vatt og bakstykke, og quiltet delene sammen.
Fikk ikke akkurat det stoffet jeg hadde ønsket meg som bakstykke men det er jo bare et bakstykke, endte opp med rosa prikkete
Nå mangler jeg lukkekant, det stoffet jeg har mest lyst til å bruke, har jeg dessverre ikke nok av så jeg må prøve å få kjøpt litt mer av det, kanskje ikke så lett siden jeg fant stoffet i en tilbudskasse, men jeg håper at det kan være igjen litt til meg


Forrige helg hadde jeg rosa ranukler og hadde lyst på hvite til denne helgen, men det fant jeg dessverre ikke så det ble hvite tulipaner i stedet.
Har puslet litt med hekling i dag, har planer om å sy disse firkantene sammen til et skjerf til slutt, hekler i bomullsgarn.
Håper dere har hatt en fin helg, det har jeg. Nå venter en tøff jobbeuke for meg, med lange kvelder, så mest sannsynlig får jeg ikke gjort noe kreativt før til helgen igjen.
Ha en fin uke!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nyyydelige farger i det teppet!!! Heldig du er som kan sy! jeg er nemmelig en usyerske! Kos deg:-)