onsdag 14. november 2007

Pay it forward

Har sett dette på forskjellige blogger jeg har besøkt i det siste og synes dette virker så spennende og hyggelig. Så når jeg oppdaget at det var en ledig "plass" hos Beate så slo jeg til.

Dette betyr at de 3 første som legger igjen en kommentar på dette innlegget vil få en gave jeg har laget. Jeg vet enda ikke hva det er og jeg vet heller ikke når jeg kommer til å sende den, men jeg lover at du vil motta en gave fra meg innen 364 dager.

Den eneste betingelsen for at du kan bli med på PIF er at du må love å "gi dette videre" i din blogg, altså du må ha en blogg.

Dette er spennende legg igjen en kommentar da vel.......... :-)

1 kommentar:

Fru Fryd sa...

Hei:-) Jeg også har sett dette på min bloggrunde, og har lyst til å være med, har du plass? Filmen er kjempe fin, jeg har sett den flere ganger:-)