søndag 24. juni 2007

Blomstrende stauder

Siden det er dårlig med håndarbeid å vise frem for tiden så får jeg vise frem noen blomstrende stauder fra hagen i steden.
Det første bildet her er hvit martagon lilje, eller krølliljer som noen kaller dem. Har de også i rosa, men de har ikke begynt å blomstre enda.

For et par år siden lagde jeg meg et nytt blomsterbed som går langs den ene siden på huset så det er nok en 10-12 meter og der har jeg plantet bare røde eller hvite stauder og Hosta. Her ser dere Røde brennende kjærlighet og bak dem så står det hvit Moskuskattost, de har jeg også i rosa forresten, i et annet bed og som dere også ser på bildet nedenfor her hvite praktriddersporer


Helt nederst til høyre på bildet her så har det sneket med seg litt ugrass, ja ja den er hvit da i allefall he-he, hundekjeks er det det vi kaller det ugrasset tro?

Ingen kommentarer: