søndag 19. oktober 2008

Greengate og broomstickskjerf


Hei!
Fikk lyst til å vise frem litt nytt jeg har kjøpt fra Greengate.
For 1,5 år siden så jeg serviset lilly i butikken og falt pladask, bare måtte ha. Jeg kjøpte litt og fikk litt i bursdagsgave, av en eller annen grunn så stopppet antall kopper på 8 og dette er jo for lite når vi har burdag, og dette irrterte min samboer på min bursdag i juni. Og kommentaren var at det måtte da gå ann å kjøpe flere kopper og asjetter slik at vi fikk dekket likt til alle. (jepp han ba meg om å gå ut å handle mer!!!!) Jeg trodde mine sjanser til det var forspilt fordi butikken jeg kjøpte serviset i hadde jo bare i det siste tatt inn andre flotte serviser fra Greengate ( som jeg også forøvrig har lyst på), jeg tenkte at kanskje mitt lilly var gått ut av produksjon.

Men heldigvis her om dagen når jeg var i samme butikk så sto det masse nye varer fra Greengate, både nytt og "gammelt" og da ble jeg så utrolig glad når jeg så serviset mitt sto der. Hadde ikke tid til å kjøpe da, men fredag ettermiddag dro jeg innom etter jobb og plukket ut dette dere ser på bildet. Valgte noen andre asjetter og dette falt ikke i god jord hos sambo, skjønner ikke at det går ann å kombinere så han fatter ikke at det går ann å gå ut i butikken for å kjøpe et komplett serviset også komme hjem med andre typer!!!!!! Gutter altså, prøvde å forklare at det er samme serviset som man kan kombinere med hverandre dekke på samme bord, men nei ..... han var helt oppgitt. Det ble også 2 prikkete eggeglass og 2 prikkete middagstallerkener
Broomstick skjerfet mitt er ferdig, har ikke målt det men det er nok i allefall 1,5 meter. Veldig fornøyd gleder meg til å bruke det. Knapper som pynt var prikken over i`en synes jeg.

Nå skal jeg pakke tursekken, det er en vanvittig flott vær i dag og det skal nytes ute i skogen. Tenkte jeg skulle pakke ned ostesmørbrød som vi kan steke på bål og en termos med kakao, skal bli deilig å få mye frisk luft.

Håper dere også får en fin søndag uansett om dere velger å være ute eller inne.

Snakkes!

1 kommentar:

Anita sa...

Du burte prøve deg på ett bølgeteppe!! Så moro, og mye enklere enn lapper!! Er jo på en måte ferdig montert når man er ferdig! Har heklet med nål nr 6 og teppet er såååå mykt og godt! Har brukt Karisma fra Drops som er ett ganske så billig og drøyt garn! Har tidlgere heklet lapper av Falk og det var sååååå mye udrøyere! Har akkurat landet etter trening! Nydelig! Ha en flott dag!