søndag 3. oktober 2010

Strikkepinneetui

Får dessverre ikke snudd bildene :(



Etter en god og koselig frokost med min kjære i dag så forsvant han ut på jakt og jeg gikk ned i syrommet mitt. Været er nemlig grått og trist i dag så det er perfekt for å oppholde seg på syrommet i dag. Nå er jeg akkurat ferdig med en god lunsj og tenkte jeg kunne oppdatere med et innlegg,

Jeg har lenge tenkt jeg skulle sy meg et strikkepinne etui. I dag har jeg samlet strikkepinnene mine i et tidsskriftsmappe og det fungerer perfekt, MEN... jeg har ganske mange strikkepinner så den er ganske full nå. For noen år siden fikk jeg øynene opp for trepinner og har jo etterhvert fått en del av de også, så nå har jeg laget et etui til trestrikkepinnene mine.

Mønsterer fant jeg her: http://www.pickles.no/strikkepinneetui/
Veldig enkelt og greit mønster.

Nå har jeg fundert på hvem som kan få dette til jul og har funnet ut at 2 personer kan passe til å motta dette til jul, så jeg får nok tusle ned i syrommet mitt igjen :-)

Ingen kommentarer: