fredag 1. januar 2010

Et lite syprosjekt den siste dagen i året

Den siste dagen i året fikk jeg tid til noen timer på syrommet. Først så måtte jeg rydde opp etter all julegavepakking og når jeg først var i gang tok jeg "julevasken". Så med lukten av grønnsåpe ble denne presskannevarmeren til
Den er sydd etter et mønster fra Tilda, tror det er fra Tildas hus, men er ikke sikker på det. Veldig enkelt og greit mønster i allefall. Når jeg først er i gang så hadde jeg tenkt å sy fler. Kan jo være fine julegaver i 2010................... ja jeg er nemlig slik at jeg allerede har begynt å tenke på julegaver. Elsker å kjøpe gaver og gi bort gaver, og når november kommer og jeg tar frem gaveboksen min så har jeg nesten alle gavene jeg trenger.

Håper det gamle året sluttet fint for dere og det nye har begynt fint. Deilig med 3 fridager etter nyttårsaften.
Godt nytt år til dere, håper det blir et fint og innholdsrikt og ikke minst kreativt år!!!!

Ingen kommentarer: