søndag 10. mai 2009

En drivhus rapport

Hei,hei på en søndags kveld :-)

Jeg kjøpte meg et plantebord til drivhuset mitt i går. Dette er noe jeg har tenkt på lenge men aldri kommet til anskaffelse av. I år så måtte jeg kaste en hylle jeg har hatt i drivhuset i mange år og da meldte behovet seg veldig for et plantebord.

Etter et googlesøk fant jeg ut at Biltema og Clas Ohlsson hadde et rimelig ett. Disse finnes jo i flere tusen kroners klassen også, men til mitt billige og lille drivhus så kan jeg jo ikke investere i det, noen hundrelapper får holde.

Jeg har kjøpt mitt på Clas Ohlsson, men akkurat det samme bordet finnes på Biltema til en hundrelapp billigere. Min nærmeste Biltema butikk hadde det ikke inne, fikk kanskje inn neste uke. Når jeg har bestemt meg for noe så skulle jeg helst hatt det i går så jeg kjøpte det heller på Clas Ohlsson. Var "livredd" for at begge skulle bli utsolgt før jeg fikk tak i det.

Jeg synes det ble så koselig i det lille drivhuset mitt nå.

Det spirer og gror der ute i drivhuset. De overvintrede plantene fra kjelleren har blitt satt ut og det ser ut til at de trives veldig godt :-)

Veldig kjekt med en hylle å få satt fra seg tomme potter.

Ingen kommentarer: