torsdag 18. januar 2007

Hemmelig venn januar



Jeg har fått pakke fra min hemmelige januar venn!
Jeg synes jeg har fått utrolig flotte pakker før fra mine hemmelige venner, men denne var jo enda flottere. Den inneholdt så mye forskjellig. *stort smil*
Her var det nemlig 2 flotte stoff, en materialpakke med perlesnøballer, kaffe og te og en sjokolade, en kjempefin mobilpynt eller veskepynt, maskemarkører, pakke med 2 sakser , duftlys og scrapbooking pynt og panduro sin hobbykatalog, fikk jeg med meg alt nå tro?? Sjokoladen er forresten allerede spist opp.
Ikke tvil om at min hemmelige venn har lest i ønskelisten i allefall
Det var ikke et eneste tegn å gå ut i fra på pakken, så jeg har ingen peiling på hvem denne snille personen er,men gleder meg til å få vite det sånn at jeg kan få takket ordentlig.

Ingen kommentarer: