mandag 1. juni 2009

En herlig pinse er over for denne gang

I går fikk jeg disse søte pinseliljene av min mann, han hadde vært en tur i skogen og kom plutselig over disse midt ute i skogen. Jeg er ikke så bortskjemt med å få blomster fra den kanten så det var veldig hyggelig. Og ekstra hyggelig var det at de ikke var kjøpt i butikken synes jeg.
På denne tiden og noen måneder fremover nå så er det så mye herlig frukt å få kjøpt. Mine favoritter er jordbær, moreller og vannmelon. Disse fruktene har jeg kost meg med i dag, men gleder meg voldsomt til de norske jordbærene er å få kjøpt.

Dette var lunsjen min i dag. Inntatt på verandaen i skyggen. Det er altfor varmt å spise i solen i dag.
Pinsen er dessverre over, men jeg har fått gjort mye synes jeg. Ordnet i hagen og drivhus, kost meg på verandaen, lest bok, surfet på nettet. I går var vi en tur i Stavern og der var det veldig koselig. Jeg har også fått en begynnende brunfarge...... Nå skal det visst bli nordavind og kaldt noen dager og da er det deilig å ha disse flotte dagene og leve på.
Ha en fin uke!

Ingen kommentarer: