lørdag 22. mars 2008

Baby booties

Jeg forelsket meg totalt i disse baby bootisene fra første stund jeg så de på bloggen til BenteB, det er en stund siden nå men har ikke glemt de. Her om dagen var jeg så heldig å få mønsteret av Elin73. Jeg kastet alt jeg hadde i hendene og løp opp for å se om jeg hadde noe garn som passet og det hadde jeg!!!! Satte i gang og her er resultatet, og et par til er på pinnene i denne stund.


Tusen takk for mønster Elin73 :-)

Uff og uff i natt til i går og i går så snødde det og det kom altfor mye snø, nå som jeg var så glad for at all snø og is var borte.
Men i dag er det heldigvis flott vær igjen, kommer akkurat inn fra verandaen hvor jeg og strikketøyet har kost oss i solkroken. Håper på fint solskinn i morgen også, hadde vært så fint å fått litt brunfarge i kinna :-)

Fortsatt god påske til de som titter innom.

Tusen takk for kommentarene jeg får, det er veldig hyggelig å få tilbakemelding på det man legger ut her :-) :-)

1 kommentar:

Beate sa...

Ja, det var nydelige baby booties.
Får håpe det er slutt på sneen for i år nå da.
Fortsatt god påske, denne siste dagen også :)