fredag 28. mai 2010

Helg igjen


Ukene flyr avgårde og enda fortere nå som det ikke har vært hele arbeidsuker i det siste.
Tenk denne helgen har vi bare de 2 vanlige fridagene igjen.


Rhododendronen min er snart ferdig blomstret dessverre.
Det er så mange blomster jeg skulle ønske kunne ha lengre blomstringstid, de
er jo så flotte i sin fineste blomsterprakt.
For å nyte rhododendronblomstene i fullt monn så har jeg tatt de inn og lagt de i
bolle med vann, det ble jo ganske fint og dekorativt.

Mannen i huset er på fisketur i kveld og jeg skal bare kose meg med både godis
og det å ha full kontroll over fjernkontrollen :-)
GOOOOD HEEELG!!!!




1 kommentar:

LBH coach Ellen Bjørling sa...

Heisann!
Jammen er du flink med plantene! Hagen vår er et sørgelig syn, men jeg håper det retter seg i løpet av sommeren:) Deilig med fri, jeg skal jobbe på søndag, men nyter resten av helgen.
kos deg!
Hilsen Ellen:)