mandag 6. oktober 2008

Du store alpakka genser-frem fra glemselen :-)

Ja da er det ny uke og nye muligheter igjen...

I fjor høst så begynte jeg på en genser fra Du store Alpakka. Den ble lagt på vent en gang før jul, men nå har jeg tatt den frem igjen. Har nesten strikket ferdig bolen i helgen. Fant ut at jeg også hadde strikket ferdig en arm så da mangler jeg bare en arm + montering og strikking av hals. Det skal vel være overkommelig tenker jeg. Den blir strikket i dobbelt garn så den kommer vel ant. til å bli i varmeste laget
Det er så deilig å få fullført ufoer, ja nå er jeg jo ikke ferdig enda da, men regner med at jeg skal klare det nå siden jeg er så godt i gang. Noen kvelder nå med strikking så regner jeg med at jeg er i havn.
Har ingen fine blomster å ta inn fra hagen nå, rosene står i knopp men..... så jeg tok inn disse da, er ikke så veldig fine men jeg har maaange av de også varer de lenge også drysser de ikke som mange av blomstene man tar inn fra hagen gjør.
Jeg må prøve å tenke litt når jeg planter stauder, jeg må har mer av det jeg kan ta inn i vaser, fordi det er så koselig.
Håper dere får en fantastisk flott høstuke!


Ingen kommentarer: