søndag 30. desember 2007

Kleshengere med klær....

Jeg hadde bestemt meg for å bruke deler av denne deilige fridagen til å rydde i blader og mønster. Begynte med noen blader øverst i bunken og bladde litt og der var det jammen meg mønster på å kle rensekleshengere..... og det måtte jeg jo selvfølgelig prøve, lette i hele huset etter noen kleshengere og fant fire
Fant frem stoff og leste mønster, klippet og sydde og vips så var disse ferdig
Veldig enkle, men mange ganger så er det det enkle som er penest
Mønsteret i bladet var uten blonder men synes blondene pyntet akkurat passe opp
Og til sist........... så måtte jeg sy en rosa..... selvfølgelig
Nå er jeg tom for blonder så nå må jeg ut å kjøpe blonder på nyåret og det gleder jeg meg til, noen knapper tenker jeg også at det blir siden jeg fikk brukt en del knapper på dette prosjektet.

Og rydde i blader og mønster......ja det må jeg gjøre en annen dag :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så sjarmerende flotte de kleshengerne ble da. Ordentlig kreativt var det! Tipper klærne henger bedre på dem også, særlig de fine, sarte blusene som alltid har en tendens til å skliiiiii av :o/

Alma Merethe sa...

Ønsker deg Godt Nyttår med masse inspirasjoner som kan være til nytte og glede for enn og enn hver.

Takk for det gamle og lykke til med 2008..

tintin sa...

Det hadde jeg ikke tenkt på Marita men ja bluser må jo henge mye bedre på disse hengerne her :-)