fredag 2. februar 2007

Uffda........

Se hva jeg klarte å få til på en fredag ettermiddag, skulle sette knappeboksen min på plass i hylla også hadde jeg ikke lukket den ordentlig og der raste knappene ut og de som var så fint sortert i de forskjellige rommene :-( Det ligger knapper på gulvet også men det fikk jeg ikke med på bildet.




Og ikke nok med det at dette må sorteres, jeg fikset meg "fine" negler på mandag og disse neglene er tykkere enn vanlige negler, så det er jo håpløst for eksempel å ta opp en nål fra gulvet..... i hvertfalll på den måten jeg alltid har gjort det på :-) Så det blir heller ikke så lett å få tak på disse knappene med disse neglene heller, ikke akkurat dette jeg har lyst til å holde på med på en fredag ettermiddag, men jeg får vel bare sette igang grrr.............

Jeg som hadde tenkt å kose meg med både postkortsying, har nemlig meldt meg på dette på hobbyboden, hekling og strikking ja ja....... kvelden er enda ung


Ingen kommentarer: