mandag 9. juni 2008

Kaprifolen blomstrer


Her kommer nok et blomstrende innlegg :-)

Kaprifolen blomstrer nemlig og den er så nydelig



Ellers i hagen så blomstrer det også mye, prestekrager står der så stolte og valmuene har såvidt begynt å åpne seg, nå bare gleder jeg meg til peonene springer ut. Håper bare at de ikke har tenkt å springe ut når det er regnvær, de tåler jo det så dårlig og nå etter så mange flotte solrike dager vi har hatt her så går det nok mot noen regnværsdager dessverre. Vi trenger så absolutt regn så det er bare fint, men får ikke håpe det blir for mange dager bare.




Merker at det blir litt lenge mellom innleggene nå, men det er fordi det har vært sommer og sol og mye overtid i forrige uke. Det er nok bare blomstene i hagen min som blomstrer for kreativiteten min blomstrer dessverre ikke for tiden og da har jeg heller ingenting spennende å vise frem.

Selv om det kanskje tar litt tid mellom innleggene så er jeg her altså..... :-) og jeg tar meg tid innimellom til å blogge litt rundt og jeg prøver å være flink til å legge igjen spor.

GOD SOMMER!!!


Ingen kommentarer: