tirsdag 1. desember 2009

Endelig så fikk jeg lagt inn bilder igjen

Jeg har ikke gjort noen ting, skulle bare innom å sjekke om det gikk å legge inn bilder, trodde nesten ikke mine egne øyne når jeg så at det var i orden igjen. Kan ikke skjønne annet enn at det må være blogspot som har hatt feilen. Jeg som trodde det var jeg som hadde gjort noe jeg ikke skulle gjort med datamaskinen etter jeg fikk virus for noen måneder siden.
Jeg har heklet og strikket mye i det siste, men det eneste jeg fant nå var disse heklede tøflene som ble laget for en måneds tid siden
Disse er heklet av restegarn, er så fornøyd med meg selv hver gang jeg bruker garn fra restekurven.

Jippi er så glad for at jeg er tilbake på blogspot igjen med bilder.....


3 kommentarer:

cille sa...

Nydelige tøfler du har laget! Herlig fargekombinasjon også. Tro om de er greie å lage for en nybegynner...

Lappestua sa...

Du lager så mye fint, det er bra du er tilbake igjen. Har savnet innlegg fra deg :)

Siren sa...

Så søte - og rosa/rødt/hvitt er jo bare så nydelig sammen.