torsdag 4. september 2008

Kveldskos med strikketøy og telys

God kveld!

Jeg liker egentlig ikke høsten noe særlig godt, jeg liker våren og sommeren og er litt sur egentlig når jeg skjønner at høsten er her. Men jeg må jo innrømme at det er godt å krype opp i sofakroken da..... og når mørket senker seg så er det bare å tenne koselige telys og andre lys finne frem håndarbeidet. Man må jo gjøre det beste ut av situasjonen, kose seg gjennom høsten og etterpå vinteren og bare lengte mot vår og sommer igjen.

Så på en blogg i sommer at man kunne sette sammen mange forskjellige telysglass på et brett, så da måtte jeg jo prøve det. Ble ganske effektfullt og prikken over i `en er rosen som pynter opp.


Lapp nummer 5 er påbegynt, har et mål om å strikke en i måneden nå. Men det hadde jeg sist jeg begynte på tepppet også og det greide jeg ikke. Kan jo håpe at jeg klarer det nå :-)

Har en liten pause fra Kath Kidstone teppe mitt nå, klarer jo ikke å hekle og strikke samtidig selv om jeg absolutt skulle ønske jeg klarte det.

Har også lyst til å strikke noe til meg selv en vest eller en jakke, tror jeg må ta meg en surferunde å se om noe kan friste.

Ha en fin kveld!

2 kommentarer:

Alma Merethe sa...

Heia å takk for sist. Eg har vært sløv med å gi lyd fra meg. Men eg har ikke glemt deg. Får oppdateringer fra deg. Har ikke liksom vært i skrivemodus må eg vel si.

Det var veldig fint med mange lys sammen. Som du effektfylt.

Ja sett deg mål, tror det er lurt ang lappene som skal strikkes. Det blir spennende å se det ferdige resultatet av teppet.

Så får eg gratulerer deg med nyjobben. Det høres godt ut at du trives fra første dag. Lykke til.

Ha ei finfin helg.
Og takk for eplekaka, den var nydelig...

Lappestua sa...

Det ligger en hilsen til deg på bloggen min!