onsdag 4. juli 2007

Bursdagsgave og garn shopping


Se hva jeg fikk til bursdagen min av ei venninne!!!!! Vi har akkurat fått ordnet oss vaskerom og for en stund siden så jeg noen rådyre vaskepulver krukker i en internett butikk. Jeg sendte bilde av krukkene til venninnen min og som dere skjønner er hun veldig kreativ og sendte meg raskt et bilde tilbake igjen som viste hvordan man kunne fikse dette mye billigere enn det jeg hadde sendt. 2 Ikea krukker som det er satt på merker, nå må det tas med at hun jobber i bransjen og har mulighet til å lage slike merker, men for en perfekt gave, ante jo ingenting om at hun hadde tenkt ut dette til meg, jeg ble så glad da jeg skjønte hva det var inni pakken. Bare måtte vise de frem, er de ikke fine????


Se her hva jeg har handlet i dag. Jeg har lenge hatt lyst til å strikke meg denne vesten fra boken Feminin strikk. Det er brukt Fritidsgarn i oppskriften men det har jeg ikke lyst på, det er så stivt garn. Fant ut at Alaska kunne være en god erstatter. Mine garnbutikker fører dessverre veldig lite garnstudio garn så jeg har ikke fått tak i garn før i dag. Fikk plutselig et innfall om at jeg skulle ta meg en tur innom garnbutikken på Sandvika storsenter, og der lå jammen meg Alaska garn til 12,- nøste i en tilbudskurv. Tenk å ha så flaks!!!!!, det var nemlig akkurat den fargen jeg hadde gått og tenkt at jeg hadde lyst til å ha på vesten min. Så nå klør det i fingrene etter å sette i gang, men jeg har jo egentlig både den stripete jakken jeg burde ferdigstille først + det hekla bølgeteppe, da men....... det er så moro å begynne på noe nytt. Også tenker jeg at det er greit å strikke med ullgarn nå siden sommeren er fraværende her på østlandet for tiden, også kan jeg strikke med bomullsgarn når sommeren kommer tilbake...... Det var lurt......

Ingen kommentarer: