søndag 20. september 2009

Noen nye sydde ting

Ble så overrasket over været her i dag, nå har vi hatt sommervær lenge, var så sikker på at de skulle være i dag også. Jeg hang ut klær i går og hadde planer om å gå en lang tur i solskinnet i dag. Klærne henger nå ute i øs pøs regnevær og i steden for å gå en tur så ble det en tur i syrommet.
Slike poser har jeg hatt i tankene i flere år. Endelig fikk jeg sydd et par.
Jeg har også sydd et par julestrømper til, som passer fint til inventaret i stuen vår.
Nå har jeg kost meg med en god lunsj og blogget litt og siden det fortsatt øser ned ute så tar jeg meg en tur til i syrommet ...........

2 kommentarer:

Monicas sa...

heisann på en søndag...flote ting du har sydd...flink med maskinen du

Hellen Sigurbjörg sa...

Sa fine de ble! Jeg har lenge tenkt a lage slike poser for gjærbakst.