fredag 15. desember 2006

Hemmelig venn pakke


Jippi, jeg har fått hemmelig venn pakke!!!!
Som dere ser så har jeg åpnet den da, klarer jo ikke å vente med det jeg.
Det er en kjempeflott pakke med 2 stykk stoff, en pakke med røde hjerteknapper, en pose med mango-te og tilslutt en kjempefin pynt, hvor fin den er kommer dessverre ikke frem på dette bildet, for den glitrer og er så fin så.
Gleder meg til å bruke stoffene og knappene og kose meg med teen, pynten er hengt opp allerede.
Å ja min hemmelige venn la igjen en ledetråd med at hun hadde vært inne på bloggen min, så hvis hun har lagt igjen kommentar så er det vel en tre, fire stykker å velge mellom så jeg skal sjekke de litt mer ut i morgen :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Så du klarte ikke å holde deg nei,thihi.;)
Men din HV har ikke lagt igjen kommentar i bloggen din. Har bare kikka, hoho.
Ha en kjempefin jul og et kreativt nytt år :-))